About Me
Camelia Ahmad Saini
I'm Camelia, my friend call me Cam. I am 16 y/o, born in Johor but live in Kajang. I still a student in high school name Saujana Impian. In a relationship :). Fyi, I did care if you want to know me or not. This is my personality, my life, my rules. No one can understand my life and what type of me. Btw, thanks for reading. :)
Tagboard
Your tagboard code here, max width 300px.
Affiliates
Monday, January 17, 2011
oh bad ! posted at Monday, January 17, 2011
OMG ! my stomach , sakit gila ? bangun pg je perut dh wat hal .
aku nk pekse pla tu , mcm2 hal lah . sumpah benci !
kat dlm kelas aku tk ckp sgt , sbb perut aku sakit ! ergh . .
tadi ujian BM , SEJ , SC ! SC aku main taram je . tk thu buat . HAHA
mmg bodoh aku ni ! ahahaha !
sblm ujian , syaz gemok pggl aku ? aku pndg .
pastu dia ckp ape tah ! aku tk brpe dgr sgt .
aku rasa dia ckp 'ikmal suka or nk couple ngn aku?'
ntah betul ke tk aku pon tk thu . ke aku yg perasan .
pelik , pelik + bodoh , bodoh je ! haha .
okay , i'm done menaip . nak blaja ! mlm nt dh start tuisyen .
(menyampah btl) HAHA ! gtg , bye ! :)