About Me
Camelia Ahmad Saini
I'm Camelia, my friend call me Cam. I am 16 y/o, born in Johor but live in Kajang. I still a student in high school name Saujana Impian. In a relationship :). Fyi, I did care if you want to know me or not. This is my personality, my life, my rules. No one can understand my life and what type of me. Btw, thanks for reading. :)
Tagboard
Your tagboard code here, max width 300px.
Affiliates
Friday, August 17, 2012
Hari yang dinanti-nantikan posted at Friday, August 17, 2012
Assalamualaikum and hai semua :)

Wassupss Peepss! Raya makin hampir ni? Korang semua balik kampung tak? mesti balik kan? Ada yang tak balik, tak apalah kan tahun depan masih ada. Aku tak sabar nak balik ni, hari ni aku bertolak ke batu pahat lepas solat jumaat. Seriously teruja gila tapi tahun ni tak berapa best sebab parent tak aku tak macam dulu. Cuba tengok gambar kat atas tu, gembira gila tapi hati siapa yang tahu melainkan aku dan ALLAH je yang tahu :) Okay, thats for today. lain kali aku update time raya. SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR & BATIN :D Daripada : CAMELIA BT AHMAD SAINI :D